
جوانے نزد شیخ حسنعلے نخودكی آمد و گفت :
سـه قفل در زندگی ام وجود دارد و سـه كلید از شما مےخواهم.
قفل اول اینست كــه دوست دارم یك ازدواج سالم داشته باشم.
قفل دوم اینكــه دوست دارم كارم بركت داشته باشد.
قفل سوم اینكـه دوست دارم عاقبت بخیر شوم.
شیخ فرمود :
براے قفل اول نمازت را اول وقت بخوان.
براے قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان.
براے قفل سوم نمازت را اول وقت بخوان.
جوان عرض كرد: سـه قفل با یك كلید ؟!
شیخ فرمود : نماز اول وقت « شاه كلید » است !
ما را در سایت امر به معروف و نهی از منکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27